MK1: Cyrax
Uwolnij moc Cyrax, naturalnej mistrzyni sztuk walki, walczącej po stronie Lin Kuei na własnych zasadach. Ten pakiet zawiera grywalną postać Cyrax, w tym wszystkie nowe zestawy ruchów.