Minecraft Dungeons pakiet DLC Ultimate
Poznaj historię dziejącą się poza podstawową wersją gry dzięki pakietowi dodatków DLC Ultimate do Minecraft Dungeons. Znasz już główną historię, a teraz nadszedł czas, by odkryć ją aż do końca! Poznając historię Kuli władzy musisz walczyć z niezliczonymi mobami, eksplorować wielowymiarowe poziomy i odkrywać niewypowiedziane skarby. Zdobądź pakiet DLC Ultimate i wszystkie sześć dodatków, które zawiera: Przebudzenie Dżungli, Nadciągająca zima, Wyjące szczyty, Płomienie Netheru, Ukryte głębiny i Echo Otchłani. Kupując pakiet, otrzymasz wszystkie sześć DLC w niższej cenie niż w przypadku ich zakupu oddzielnie. Dokończ historię z pakietem DLC Ultimate!