Kolekcja Ori
W ramach tej kolekcji możesz zagrać w wielokrotnie nagradzane tytuły – wydanie Ori and the Blind Forest: Definitive Edition oraz grę Ori and the Will of the Wisps. Wraz z odważnym duszkiem wyrusz na poruszającą przygodę przez niezwykle szczegółowo dopracowane światy Nibel i Niwen, których oprawa graficzna zapiera dech w piersi. Staw czoła przepotężnym wrogom i arcytrudnym zagadkom, walcz z przechodzącymi wszelkie wyobrażenie bossami oraz gigantycznymi przeciwnikami i ucieknij przed niebezpieczeństwem w ekscytujących sekwencjach pościgu. Poczuj się w samym sercu tego świata dzięki wspaniałej, przepięknej symfonicznej muzyce.