KeyWe
Witamy w KeyWe, uroczej, chaotycznej i opartej na współpracy grze logicznej, w której poczta musi napływać, a ty musisz tego dopilnować! Wciel się w Jeffa i Debrę, dwa małe ptaki kiwi, które rozpoczęły niedawno pracę w urzędzie pocztowym w Bungalow Basin. Ponieważ nasi bohaterowie nie mają rąk, muszą ze sobą współpracować: skakać, trzepotać skrzydłami, dziobać i uderzać głową w różne rzeczy, aby poruszać się wśród interaktywnej plątaniny dźwigni, przycisków i dzwonków. W końcu poczta musi dojść na czas. Poczynając od sortowni poprzez dział wysyłki i biurko telegraficzne, a kończąc na zagrodzie dla kazuarów, urząd pocztowy działa jak dobrze naoliwiona machina... W każdym razie zazwyczaj tak jest.