KeyWe - Early Bird Pack
Zamów teraz w przedsprzedaży, aby otrzymać „Zestaw rannego ptaszka” Przygotuj się na ważne zadania na poczcie, korzystając z szeregu rozmaitych akcesoriów! Ubierz się stosownie, odblokuj nowe cele i zdobywaj dodatkowe znaczki dzięki „Zestawowi eksperymentalnego pocztowca”! Kubraczek z zestawu eksperymentalnego pocztowca – Odblokuj dodatkowe minigry dostępne wyłącznie dzięki akcesoriom „Zestawu eksperymentalnego pocztowca”! Wykonuj nowe, ciekawe zadania bonusowe i zdobywaj dodatkowe znaczki, aby kupować akcesoria do gry! Kubraczek Zuni z małą ośmiornicą – Zuni marzy wyłącznie o towarzyszeniu Jeffowi i Debrze podczas ich pocztowych zajęć! Maska kazuara – Grupa kazuarów pocztowych nie słynie ze spostrzegawczości, dlatego dzięki tej masce możesz z powodzeniem przebrać się za jednego z nich! Maska z wielką krzaczastą brodą Bucka – Na szczęście szef poczty Buck Hamm ma duże poczucie humoru, dlatego na pewno doceni kiwi naśladujące jego charakterystyczny wygląd!