Kao the Kangaroo: Anniversary Edition
Taka okazja zdarza się tylko raz w roku, dlatego warto ją uczcić! Gra Kao the Kangaroo: Wydanie rocznicowe jest już dostępna, a jej zawartość to: - Pełna wersja gry Kao the Kangaroo, w której wyruszysz w podróż z uroczym kangurkiem i zmierzysz się z Wiecznym Wojownikiem. - Bend the Roo'les: najnowszy dodatek do gry z nową kampanią i pięcioma dodatkowymi poziomami. Twoim zadaniem jest pokonać Króla Krabów! - Oh! Well DLC: pięć Wiecznych Studni do zdobycia i pięć upiornych skórek do odblokowania. Zagraj w najlepszą grę platformową!