Kangurek Kao
Kangurek Kao to piękna, trójwymiarowa platformówka, wypełniona zabawą, eksploracją, przygodami i tajemnicą! Dołącz do Kao, zadziornego futrzaka, który wyrusza w niezapomnianą podróż, by odkryć tajemnicę zniknięcia swojego ojca. Przemierzysz z nim rozbudowane światy pełne niebezpieczeństw, zagadek i wrogów. Na każdym kroku czai się kolejna wskazówka lub tajemniczy świat do odkrycia.