The Plucky Squire
The Plucky Squire to opowieść o wspaniałych przygodach Piórka i jego przyjaciół – postaci z bajki, które odkrywają trójwymiarowy świat poza stronicami swojej książki. Gdy nikczemny Marudziej uświadamia sobie, że jako czarnemu charakterowi pisane jest mu wieczne przegrywanie w walce z siłami dobra, wyrzuca bohaterskiego Piórka z książki, na zawsze zmieniając bieg historii. Aby ocalić przyjaciół przed mroczną mocą Marudzieja i przywrócić szczęśliwe zakończenie, Piórek musi zmierzyć się z wyzwaniami innymi niż wszystko, co do tej pory widział. Przenoś się między dwu- i trójwymiarowymi światami w niezwykłej przygodowej grze akcji. Rozwiązuj zagadki, boksuj się z borsukami, lataj z plecakiem odrzutowym i stawiaj czoła wielu innym czarującym i zaskakującym miniwyzwaniom jako bohater tętniącej życiem bajki.