Disney Epic Mickey: Rebrushed
Disney Epic Mickey: Rebrushed wskrzesza magię Disneya w tętniącej życiem platformówce 3D. Ten piękny remake wysyła Myszkę Miki w epicką podróż przez Pustkowia, królestwo zapomnianych postaci Disneya. Jako Miki zanurzysz się w fantastycznym świecie i, mając do dyspozycji farbę i rozcieńczalnik, ukształtujesz swoją przygodę i losy tego alternatywnego świata. Każde pociągnięcie magicznego pędzla ma znaczenie! Użyj farby, aby przywrócić piękno i harmonię, lub rozcieńczalnika, aby zmienić otoczenie i odkryć sekrety. Twoje wybory wpływają na los Mickeya i zmieniają wynik tej artystycznej odysei. Czy uda ci się zostać niezwykłym bohaterem, którego potrzebują Pustkowia? Przemierzając krainę Pustkowi, napotkasz różne kultowe postacie, takie jak Królik Oswald, pierwsze z dzieł Walta Disneya. Zbieraj wirtualne przypinki Disneya, stawiaj czoła kreatywnym wyzwaniom i odkrywaj sekrety, eksplorując klasyczne poziomy platformowe inspirowane filmami animowanymi i krótkometrażowymi. Gra Disney Epic Mickey: Rebrushed, pierwotnie stworzona przez Warrena Spectora, a następnie opracowana na nowo przez Purple Lamp, wykorzystuje najnowocześniejszą grafikę i ulepszone sterowanie, zapewniając drugie życie uwielbianemu klasykowi. Poznaj nowe umiejętności Myszki Miki, takie jak zryw, uderzenie w ziemię i sprint. Wciągająca fabuła gry sprawia, że jest to niezapomniana przygoda zarówno dla długoletnich fanów, jak i dla nowych graczy. Dołącz do Myszki Miki i odkryj tajemnice Pustkowi w tym hołdzie dla dziedzictwa Disneya.