House Flipper Hairdreser Bundle
HAIRDRESSER SIMULATOR: Twórz nowe fryzury dla klientów. Strzyż, farbuj i stylizuj do woli. Rozwijaj swoje umiejętności i zostań mistrzem fryzjerskim. Prowadź swój biznes i odnawiaj swój salon. Generuj zyski, zatrudniaj pracowników - celuj na sam szczyt! HOUSE FLIPPER: Złota Rączka - do usług! Zanim kupisz swoją pierwszą nieruchomość, musisz na nią zapracować. Bez obaw - na szczęście jest co robić! Przyjmuj oferty pracy od mieszkańców okolicy - wysprzątaj ich domy, pomaluj ściany, zainstaluj ogrzewanie, prysznice czy klimatyzację, a nawet umebluj całe posiadłości. Zadowoleni klienci dobrze wynagrodzą Twoją pracę, a Ty będziesz coraz bliżej zakupu własnego domu.