High On Life 2 Pre-order Bundle
Zamów High On Life 2 w przedsprzedaży już teraz i zgarnij czapeczkę z napisem „I PRE-ORDERED HIGH ON LIFE 2” dla wybranych broni! Ona absolutnie nic nie daje, ale jeśli nie zamówisz gry, nigdy nie będziesz jej mieć! (A nasze bronie mają prawdziwe emocje, więc jeśli nie dostaną czapki… będą to pamiętać. I będą mieć do ciebie żal!). Oferta ważna do premiery. Brawo, bohaterze! Pokonałeś międzygalaktyczny kartel, uratowałeś ludzkość przed wyginięciem i zgarnąłeś sławę, kasę i może nawet miłość z drugiego końca galaktyki. Ale nie ciesz się zbyt długo – tajemniczy gość z przeszłości wraca, wyznacza nagrodę za twoją siostrę, a twoje wygodne życie znów tonie w chaosie. Czy znajdziesz odwagę, by rzucić wszystko i znowu stanąć do walki z kosmicznym spiskiem, który chce znowu wykończyć twój ulubiony gatunek (ludzi)? High On Life WRACA, więc ponownie razem z całą bandą pokracznych straceńców będziesz strzelać, szlachtować i ślizgając się po całej galaktyce, rozwalając ZŁĄ korporację farmaceutyczną, która najwyraźniej ma obsesję na punkcie wyceniania LUDZKIEGO ŻYCIA!