Help Will Come Tomorrow
Gra skupia się na przeżyciu postaci; zaspokajaniu ich potrzeb, zbieraniu składników, rozbudowywaniu obozu, eksploracji okolic. By wygrać, gracz musi nauczyć się charakteru postaci i relacji między nimi, poprzez zapobieganie konfilktom i dbaniu o morale. Zarządzaj skromnymi zasobami I spróbuj utrzymać się przy życiu w lodowatej Syberii zanim dotrze pomoc.