Hell Let Loose Anniversary Edition
W ostatnich latach miliony graczy usłyszały zew bojowy i stanęły w szranki w tej imponującej strzelaninie FPS z czasów drugiej wojny światowej. Dołącz do tłumu i wraz z kolegami zmierz się z 50 innymi wyszkolonymi żołnierzami, odgrywając unikatowe, ważne role na szeregu słynnych pól bitewnych. Przygotuj się na unikatowe przeżycia w tej pełnej akcji grze, zanurzając się w krwawych i brutalnych starciach, jeżdżąc po mapie historycznymi pojazdami, nosząc mundury z epoki i używając broni do dziurawienia przeciwników.