Heart of Darkness Collection
Heart of Darkness Collection to najlepszy sposób na poznanie serii Legacy of Kain. Kolekcja łączy Defiance Remastered Deluxe Edition oraz Ascendance w jednym kompletnym pakiecie. Wróć do mrocznego świata Nosgothu, by jeszcze raz doświadczyć ostatecznej walki Kaina z Razielem w Legacy of Kain: Defiance Remastered Deluxe Edition. Edycja ta oferuje nowoczesne ulepszenia i ekskluzywne dodatkowe zawartości. Następnie wkrocz do Legacy of Kain: Ascendance, dynamicznej platformówki 2D, która przedstawia Nosgoth w zupełnie nowy sposób. Gra Legacy of Kain: Ascendance będzie dostępna od 31 marca 2026 r.