Hairdresser Liquidator Bundle
Chornobyl Liquidators: Chornobyl Liquidators to nie fantastyczna opowieść o eksploracji Zony. To historia prawdziwych ludzi stających w obliczu realnego zagrożenia — katastrofy elektrowni jądrowej w Czarnobylu. Niewidzialne promieniowanie, KGB, trudne wybory moralne... Czy masz w sobie dość odwagi i siły, by podjąć to wyzwanie? HAIRDRESSER SIMULATOR: Twórz nowe fryzury dla klientów. Strzyż, farbuj i stylizuj do woli. Rozwijaj swoje umiejętności i zostań mistrzem fryzjerskim. Prowadź swój biznes i odnawiaj swój salon. Generuj zyski, zatrudniaj pracowników - celuj na sam szczyt!