GYLT
Kształtuj lęki…Lękaj się kształtów. GYLT to gra osadzona w mrocznym i melancholijnym świecie, opowiadająca upiorną historię łączącą fantazję z rzeczywistością w surrealistycznym miejscu, gdzie koszmary przybierają namacalną postać. Ukryj się przed strasznymi stworami lub staw im czoła, pokonując wyzwania tego wypaczonego świata.