MD Games S.A.Symulatory
Gas Station Simulator Gas Station Simulator polega na renowacji, rozbudowie i prowadzeniu stacji benzynowej, która położona jest wzdłuż autostrady, pośrodku pustyni. Swoboda wyboru i wielorakie podejścia do prowadzenia biznesu i radzenia sobie z presją to kluczowe elementy tej gry. Kup opuszczoną stację benzynową znajdującą się na środku pustyni i przywróć jej dawną świetność. Gas Station Simulator - Airstrip DLC Samochody są fajne, ale może samoloty są fajniejsze? Zbuduj małe lądowisko na swojej stacji benzynowej i pomóż Joemu na jego trasach lotniczych w tym DLC. Oto Joe Joe to stary pilot starego jednosilnikowego samolotu. Jest trochę dziwny i pewnego dnia zwraca się do ciebie o pomoc. Potrzebuje miejsca do międzylądowania w połowie drogi do swojego celu. W zamian oferuje ci część zysków z interesów. Airstrip Miejsca masz pod dostatkiem, a do tego okazało się, że podczas II wojny światowej w pobliżu twojej stacji benzynowej było kiedyś stare wojskowe lądowisko. Przywrócenie go do stanu używalności nie powinno stanowić problemu, prawda? Możesz nawet pójść o krok dalej i zamówić paliwo lotnicze oraz części do samolotów. Przyda się też wiatrowskaz i trochę świateł, ponieważ czasami trzeba będzie pomóc pilotowi wylądować. Zobaczmy, jak sprawy się potoczą i co takiego knuje Joe… Miejsce na imprezę, przedmioty kolekcjonerskie, wzrost popularności i lody, aby rozgrzać wszystkich! Niech impreza się rozpocznie Nie ma nic lepszego niż nocna impreza na odludziu. Kiedy normalny ruch klientów maleje, może to być kolejne źródło dochodu do rozważenia. Stwórz świetne miejsce na imprezy, które przyciągnie ludzi, zaoferuj im interesujące produkty i zaspokój ich potrzeby. Im bardziej udane będą twoje imprezy i im bardziej zadowoleni będą uczestnicy, tym więcej zarobisz pieniędzy i tym większa będzie impreza. Większa popularność Imprezy są również doskonałym narzędziem do zwiększania popularności, zwłaszcza dla tych, którzy mają trudności z podnoszeniem popularności na wyższych poziomach. Każda rozbudowa miejsca na imprezy otwiera nowe możliwości na wzrost popularności jako dodatkowy bonus do wszystkich innych nagród. Czas na lody Czas imprezy wprowadza stoisko z lodami wraz z własną mini-grą i interakcjami, które nie tylko doskonale wpisują się w temat imprezy, ale także dają ci kolejną atrakcję do zaoferowania na stacji benzynowej. Im więcej różnorodności, tym lepiej. I coś jeszcze To nie wszystko. Drobiazgi i te większe rzeczy, jak urządzenie typu tablet, które pozwala na dostęp do komputera z dowolnego miejsca. Nie ma już konieczności biegania przez pół stacji benzynowej, aby coś sprawdzić lub ustawić. Ponadto wprowadzamy przedmioty kolekcjonerskie, które można znaleźć w całej grze.