MD Games S.A.Symulatory
Gas Station Simulator Pozbądź się gruzu i połamanych mebli, napraw ściany, pomaluj i dekoruj to miejsce według własnych upodobań. Tylko nie wydawaj od razu całej gotówki na dekoracje, pamiętaj, że kupiłeś stację benzynową. Napraw sprzęt, kup to, czego nie można naprawić, co pozwoli na obsługę klientów oraz dalsze remonty i ulepszenia. Tidal Wave DLC Witamy w tropikalnym raju! To spore zaskoczenie, co? Odpocznij od Route 66 i rozszerz swoją działalność na odległą tropikalną wyspę. W końcu jej mieszkańcy też potrzebują paliwa do swoich samochodów. I łodzi. I skuterów wodnych… Dzięki Tidal Wave DLC możesz założyć nową stację benzynową na odległej rajskiej wyspie, która rządzi się swoimi własnymi prawami oraz oferuje zachwycające widoki i nowe mechaniki gry, takie jak łagodzenie gniewu boga.