Garden Simulator
Raz zasadzone nasiono miłości do ogrodnictwa nigdy nie zginie. Świeże warzywa, zdrowe owoce i piękne kwiaty – teraz masz szansę, aby zadbać o ogródek i zbierać jego plony. Nuda w domu to już przeszłość – od dziś będziesz rozkoszować się przyrodą. Uprawiaj swój własny wirtualny ogród, opiekuj się roślinami, zbieraj ich plony i je sprzedawaj. W grze Garden Simulator otrzymujesz własny kawałek ziemi, możesz dodawać ozdoby, hodować rośliny i zbierać z nich plony. Im obfitsze zbiory, tym więcej ich sprzedasz i tym więcej pieniędzy będzie można przeznaczyć na rozbudowę twojego małego raju. Mając do dyspozycji niezliczoną liczbę elementów do odblokowania oraz dodatkową zawartość, szykuj się na niezwykle wymagający sprawdzian umiejętności ogrodniczych! Czeka na ciebie kosiarka do trawy, konewka i sadzonki – nadszedł czas na miłe spędzenie czasu i relaks na łonie natury. I nie zapominaj, że nie da się stworzyć pięknego ogrodu samymi zachwytami i przesiadywaniem w cieniu.