Five Nights at Freddy's: Help Wanted 2
Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 to sequel przerażającej gry VR, który tchnął nowe życie w kultową serię horrorów. Jako nowy pracownik Fazbeara musisz udowodnić, że potrafisz doskonale opanować wszystkie aspekty zarządzania i utrzymania pizzerii. Przejdź za kulisy jako VIP, aby pomóc Roxanne Wolf i S.T.A.F.F. Bots przygotować się do występów w Pizzapleksie! Odwiedź Fazcade i zagraj w klasyki, takie jak Bonk-a-Bon czy Fazerblast! Może uda Ci się ustanowić rekordy! Zadbaj o porządek w części pizzerii dostępnej tylko dla personelu. Udziel pierwszej pomocy pacjentom, którzy nie czują się do końca sobą, i pomóż animatronikom przeprowadzać rutynową diagnostykę i prace konserwacyjne. Nasze kursy gotowania pomogą Ci przygotować posiłki w Pizzapleksie zgodne z prawem federalnym. Ciesz się w pełni szybką obsługą i przygotuj się na karmienie głodnych botów! Ruszaj do budki biletera i wypróbuj nasze e-biletowe atrakcje, takie jak Kowbojska Przygoda Kapitana Lisa! W trakcie tej beztroskiej przejażdżki przemierzysz Dziki Zachód jako poszukujący łupów rewolwerowiec! A jeśli brakuje Ci mocniejszych wrażeń, wejdź w świat Sister Location! To klasyka z Five Nights at Freddy’s: Sister Location w specjalnej wersji minigierek VR. Ulubione przeżycia fanów wracają w równie zabawnej, co przerażającej postaci! Na co jeszcze czekasz?!? Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 przyjmuje aplikacje na wszystkie stanowiska od zaraz.