Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition
Gra prezentuje najlepsze łowienie bassów z Fishing Sim World i jest w pełni wspierana przez Bass Pro Shops – oto Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition. Jest tu ponad 18 gatunków ryb do złapania, a także ponad 200 głównych ryb, w 8 wspaniałych miejscach w USA przedstawionych w świecie Fishing Sim World. W autentycznym trybie kariery będziesz starać się o reputację elitarnego wędkarza. Ale uważaj, każdy gatunek ryb ma ultrarealistyczną SI, która stanowi prawdziwe wyzwanie. Personalizowany tryb wieloosobowy pozwala ci ustalać zasady do walki ze znajomymi online – ustawiaj różne opcje, takie jak liczba rund, długość meczu, miejsce i warunki pogodowe, aby stworzyć idealne starcie online. Gra obejmuje ogromną gamę wyposażenia Bass Pro Shops – jest tu prawie 500 elementów wyposażenia i ponad 300 ekskluzywnych elementów z asortymentu Bass Pro Shops. Pozwala to na tysiące kombinacji. Znajdziemy tu łodzie Tracker Pro Team 175 TF, Nitro Z19 i Z21, wszystkie z silnikami Mercury, gamę wędek i kołowrotków marki Johnny Morris oraz przynęty – sztuczne i prawdziwe – oraz żyłki Bass Pro Shops. Zarzuć wędkę, użyj podwodnej kamery, aby sprawdzić, jak zachowuje się przynęta, i zobaczyć moment uderzenia ryby!