Escape First Alchemist
Escape first: Alchemist to wieloosobowa gra przygodowa w pierwszej osobie, w której grasz jako czeladnik – Twoim mistrzem jest żyjący w odosobnieniu alchemik "Trismegistus". Ten dobry człowiek niechcący uwięził się w stworzonym przez siebie więzieniu i poprosił Cię, byś go uwolnił. Oczywiście, abyś po prostu nie uciekł przed tym pełnym podstępnych zagadek wyzwaniem, uwięził także Ciebie...