Find My Frogs
Find My Frogs to urocza, relaksująca gra typu "hidden object", która przeniesie cię do ręcznie rysowanej, baśniowej wioski. Wyrusz na spokojną przygodę, odkrywaj malownicze zakątki Moss Glade i odnajdź ponad 350 żab i ropuch ukrytych wśród traw, mchów i leśnych ścieżek. Dzięki wspaniałym animacjom, kojącym dźwiękom i muzyce oraz pełnym uroku zadaniom do wykonania - takim jak pomoc małej żabce w zbieraniu truskawek - Find My Frogs to wspaniała i odprężająca przygoda, stworzona z miłością i pasją przez kreatywny duet artystów.