Spełniliśmy prośby fanów. NBA LIVE 15 nadchodzi – z najbardziej realistyczną grafiką w historii serii i ponad 500 istotnymi poprawkami w grze. Wszystko to składa się na niezwykle płynną, satysfakcjonującą i autentyczną rozgrywkę. Zupełnie nowa jakość grafiki przeniesie cię na boisko pełne największych gwiazd. Dzięki fizyce czasu rzeczywistego na obszarze trumny („physics in the paint”) wszystkie szarże, ruchy w strefie podkoszowej i zderzenia zawodników mogą być atrakcją wieczornego meczu. Dodajcie do tego doskonałe tryby gry sieciowej i wsparcie partnerskie Synergy Sports dla LIVE, a nigdy nie przegapicie żadnej akcji w tym sezonie NBA – wszystko dzięki zawartości aktualizowanej codziennie przez cały sezon. Ta gra jest dostępna wyłącznie w abonamencie EA Access.