Football Mini Stars
Wejdź do kolorowego świata, aby zostać nową gwiazdą futbolu! Pokonaj przeciwników dzięki swoim niesamowitym umiejętnościom i zabierz puchar do domu! Przejdź przez samouczek, opanuj sterowanie i wybierz drużynę którą rozpoczniesz karierę piłkarską. Pokonaj wszystkich przeciwników, zbierając osiągnięcia i baw się dobrze w różnych trybach gry. Zostań największą gwiazdą futbolu!