DUCATI - 90th Anniversary
"Twórcy gry RIDE prezentują dodatek w całości poświęcony legendarnej marce Ducati — w tej grze dowiesz się wszystkiego o niemal stuletniej legendzie! W grze dostępnych jest 39 modeli — możesz przejechać się najbardziej kultowymi motocyklami. W 7 wspaniałych ERACH z pewnością znajdziesz motocykl marzeń — od lat 50. XX wieku po historyczne zwycięstwa. Przetestuj legendarny model 125 Gran Sport Marianna z 1954 roku lub potężny motocykl Ducati 996, na którym jeździł Fogarty. Poczuj przypływ adrenaliny, ścigając się na torach, na których Ducati jest legendą! Do wyboru masz 5 wiernie odwzorowanych tras w terenie i 8 oficjalnych torów, w tym ulubiony tor fanów Ducati — Misano World Circuit Marco Simoncelli. Przeżyj na nowo wyczyny legendarnych rajdowców. Zapoznaj się z historią marki Ducati w muzeum poświęconym danym technicznym i historycznym, które zapewniły tym maszynom sławę. Nie zwlekaj! Zostań częścią historii!"