Demons Are Coming! - Final Strike
Walcz o odzyskanie ojczyzny opanowanej przez demoniczną inwazję w tej dynamicznej grze akcji typu roguelike. Korzystaj z dwóch w pełni konfigurowalnych broni, opanuj sztukę precyzyjnego parowania ciosów i przebijaj się przez zniszczalne otoczenie, dostosowując się do stale zmieniających się, generowanych proceduralnie map. Dzięki niezliczonym kombinacjom ulepszeń oraz trybowi lokalnej kooperacji każda rozgrywka stawia przed tobą nowe wyzwania i gwarantuje wiele godzin unikalnej akcji. Zyskaj dostęp do 60 modyfikacji broni, które wzmocnią cię w starciu z demonicznymi hordami! Twój arsenał rozszerza się o 20 unikalnych ulepszeń, a każde z nich oferuje 3 poziomy rozwoju, dając ci niespotykaną wcześniej swobodę w dostosowywaniu ekwipunku do sytuacji na polu bitwy. Eksperymentuj z nowymi konfiguracjami, strategiami i miażdż każdego wroga, który odważy się stanąć na twojej drodze.