Demons Are Coming! - Hell Knight
Rozszerz swój arsenał i zdobądź kluczową przewagę w walce z demoniczną inwazją! Ten pakiet wprowadza dwóch cennych sojuszników, którzy dodają nowe możliwości strategiczne i zwiększają szanse na przetrwanie. Dzięki większej sile ognia i odporności będziesz gotów odesłać demony z powrotem w otchłań. ◾ Kowal umożliwia ulepszanie modyfikacji broni przed walką, dając ci przewagę taktyczną już na starcie. Dostosuj swój ekwipunek i ruszaj do boju z pełną mocą. ◾ Zbrojmistrz zwiększa twoją wytrzymałość, przyznając punkty pancerza, które pomogą ci przetrwać kolejne fale wrogów.