Modstorm
Zwiększ swoją siłę ognia! Ten pakiet dodaje 20 unikalnych modów broni, z których każdy posiada 3 poziomy ulepszeń – to aż 60 potężnych wariantów. Eksperymentuj z różnymi kombinacjami i zmieć demony z powierzchni ziemi!