Demons Are Coming!
Wciel się w nieustraszonego rycerza uzbrojonego w niezawodny miecz i lśniący blaster w tej szybkiej, zabawnej i pełnej akcji strzelance typu roguelite. Biegaj, unikaj i paruj ataki fal demonów, chroniąc swoją niegdyś świętą ojczyznę przed chaosem. Znajdź potężne ulepszenia, łącz szalone modyfikacje broni i odkryj swój własny sposób walki! Każda rozgrywka jest inna – nowe areny, nowi wrogowie i nowe niespodzianki. Niezależnie od tego, czy grasz solo, czy w drużynie z przyjacielem, nadszedł czas, aby pokazać demonom, kto tu rządzi!