Forged in Battle
Powiększ swój arsenał! Odblokuj kowala, który przed każdą walką ulepszy twoje mody broni, zapewniając ci przewagę taktyczną. Pojawi się także zbrojmistrz, oferujący pancerz dający dodatkowe życie na określony czas – idealny, by przetrwać brutalne fale wrogów. Większa siła ognia i wytrzymałość to więcej demonów odesłanych z powrotem do piekła.