Dead by Daylight: Edycja z okazji 10. rocznicy już jest dostępna i nie ma lepszej okazji, aby rozpocząć kolejną dekadę horroru, akcji i ekscytującej wieloosobowej gry. Ta bogata edycja zawiera 5 zabójców i 5 ocalałych, i jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie twojej podróży do wnętrza Mgły. Zabójcy Ghostface Śmiercionośca Oni Nieznany Rycerz Ocalali Sable Ward Mikaela Reid Yui Kimura Vittoria Toscano Zarina Kassir + 6 przedmiotów dostępnych tylko w DLC.