Co się dzieje, gdy ciało dojrzewa, a umysł za nim nie nadąża? Dziecięce strachy i lęki zostają uwięzione w ciele dorosłego mężczyzny. W pełnym furii ciele wymachującym piłą mechaniczną. Które wie, czym grozi nieposłuszeństwo. A co się stanie, gdy ktoś się dowie, z czego przyrządzono potrawkę? Leatherface to nie tylko owinięty w skórę maniak o chorym umyśle. To ktoś kto pragnie akceptacji i uznania. Przeszedł twardą szkołę, nim stał się tym, czym jest teraz. Ochroniarzem, strażnikiem, ślepym odźwiernym, który nigdy nie zadaje pytań. A wszystkie problemy rozwiązuje swoją piłą.