Dead by Daylight: Dungeons & Dragons
Lytt til hviskingen i mørket, for hemmelighetene du har hatt i sikte, er nå innen rekkevidde. Endelig er tiden inne for å åpne The Book of Vile Darkness. Dead by Daylight: Dungeons & Dragons bringer fantasy-grøsserens verden inn i The Fog med en ny morder, Vecna, og de nye overleverne Aestri Yazar og Baermar Uraz (en figur med to spillbare alternativer). Et nytt kart, Forgotten Ruins, er tilgjengelig for alle spillere. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp 3 eksklusive kosmetiske elementer: Aestri’s Gilded Elven Bodice, Baermar’s Gilded Brocard Shirt og Vecna’s Blade of Mayhem. Er du nyankommet i The Fog? Sjekk Dead by Daylight: Dungeons & Dragons Edition, som inneholder hovedspillet, Dungeons and Dragons-kapittelet og 2 Dungeons & Dragons-antrekk: Baermar’s Roadside Ambush og Vecna’s Whispered One.