Dead by Daylight: Ash vs Evil Dead
Ash Williams, legendarny bohater serii horrorów Ash vs Evil Dead, wkracza w wymiar Bytu. Tym razem Ash nie dysponuje piłą, ale wie, jak uniknąć makabrycznej śmierci. Wciel się w postać Asha i wędruj pośród mgieł, by raz jeszcze wyjść cało ze starcia ze złem. Podczas weekendu spędzonego w domku letniskowym Ash odkrywa Necronomicon Ex-Mortis (Księgę Zmarłych) i budzi w lesie nieznaną mroczną moc. Zło przejmuje ciała jego znajomych, więc Ash jest zmuszony ich zabić oraz odciąć sobie piłą zainfekowaną prawą rękę. Przez kolejne trzydzieści lat Ash ucieka przed swoją przeszłością, pracując w domu towarowym Value Stop i uwodząc kobiety w podrzędnych barach. Ale pewnej nocy hamulce puszczają i Ash odczytuje kilka linijek z Necronomiconu, by zaimponować swej towarzyszce. Zło znów go odnajduje. Po straszliwej walce umierający Ash zostaje odnaleziony przez rycerzy Sumeru i przeniesiony w przyszłość. Po zniknięciu demona okazuje się, że Ash znalazł się w wymiarze Bytu. Bez strzelby i piły.