Dead by Daylight: Tomb Raider
Zajrzyj w najgłębsze zakamarki nieodkrytego. Dead by Daylight: Tomb Raider wprowadza do Mgły kultową nową ocalałą, Larę Croft. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy amulet: czekan. Wspomnienia gałęzi rozdzierających jej ciało. Rwącej wody zalewającej jej płuca. Spotkań ze śmiercią, których czeka ją z pewnością jeszcze więcej. Czy to stawiając czoła ponadnaturalnym zagrożeniom, czy ekstremalnym siłom natury, Lara Croft stanowi uosobienie instynktu przetrwania.