Crowd City
Zbieraj ludzi w całym mieście i miażdż przeciwników swoją przytłaczającą charyzmą. Im więcej osób spotkasz, tym większy stanie się twój tłum! Uwaga! Jeśli inna grupa ma więcej członków, twoja zostanie całkowicie przejęta, a ty będziesz musiał zacząć od nowa... Wypróbuj zabawne skórki i graj na różnych mapach. Funkcje: - 5 map do biegania - Ponad 30 skórek, by tłum wyglądał jeszcze lepiej - Ulepszenia tłumu - Zabawna rozgrywka - Wpadająca w ucho muzyka - Proste sterowanie — każdy da radę - Proste zasady i mnóstwo zabawy!