3D Don't Die Mr. Robot
Przeżyj w owocowym wymiarze destrukcji w szybkim stylu arcade collect’em up! Wciel się w Mr. Robota, który został uwięziony w bardzo niebezpiecznym i raczej owocowym wymiarze o nazwie Neon Dunjun. Jedynym sposobem na przeżycie jest zbieranie owoców, które wybuchają przy kontakcie, niszcząc wszelkich przeciwników w polu rażenia – w ten sposób Mr. Robot może oszukać śmierć przez kilka kolejnych chwil. Co więcej, eksplodujące owoce mogą uruchomić reakcję łańcuchową, powodując wybuch kolejnych owoców i wypełniając ekran destrukcją i – co najważniejsze – PUNKTAMI! 3D Don't Die Mr. Robot to reboot kultowego hitu 2D z zupełnie nowym wymiarem rozrywki! Dostępny jest tryb remiksu z ręcznie wykonanymi wyzwaniami, tryb arcade z wysoką punktacją oraz najczystszym doświadczeniem i tryb ataku limonki z, cóż... limonkami! Walka na arenie z widokiem z góry nigdy nie była tak soczysta!