Crowd City: Pirate Island DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - nową piracką mapę - Skórkę skrzyni - Skórka szkieletu - Skórka nowicjusza - 1000 monet Rekrutuj nowych piratów, stwórz największy gang i podbij wyspę!