Crossout
Dołącz do CROSSOUT, postapokaliptycznego świata akcji MMO! Stwórz swój unikalny pojazd bojowy z setek dostępnych elementów i ruszaj do walki z innymi graczami na całym świecie! Założenia gry: - Unikalne pojazdy tworzone przez graczy, którzy do dyspozycji mają szeroki wachlarz części: Spotkasz tutaj zarówno uzbrojone i szybkie samochody jak również ciężkie gąsienicowe maszyny. - Dowolność w tworzeniu maszyn: Do wyboru wiele różnych części, opancerzenia oraz broni, ogranicza Cię tylko wyobraźnia. - Zaawansowany model uszkodzeń: Niszcz newralgiczne punkty swoich przeciwników, dzięki którym Twój oponent straci przewagę. - Potężne uzbrojenie: Od pił łańcuchowych, po karabiny maszynowe, aż do wyrzutni rakiet i latających dronów! - Warsztat: Twórz nowe, lepsze części nabyte na aukcjach i w sklepie. - Handel między graczami: Każdą część, którą zdobędziesz w bitwie możesz sprzedać.