Crossout — Relentless
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Nieugięty”; – Nowa kabina: „Ajaks”; – Broń: emiter plazmy „Prometheus V” (2 szt.); – Nowy sprzęt: stabilizator rozrzutu „Synchronizator”; – Podwozie: koło przednie „Pazur” (4 szt.); – Sprzęt: moduł „Zasilacz”, silnik „Ognistoczerwony”, amunicja „Zapas Amunicji”; – Portret: „Kylo”; – Puszki z farbą; – Wczesny dostęp do nowych części strukturalnych; – Zestaw części strukturalnych; – 1500 monet w grze; – Limit części zwiększony do 50. Niewielu zna prawdę o stworzeniu „Pierwszej Egidy” i kabiny „Gwiazda Nowa”. Niestety historię piszą zwycięzcy. Choć Tachyon skradł całą chwałę, Kylo nie rozpaczał. Był już bowiem pewien, że ludzkość nie docenia jego geniuszu. Motywowały go obsesja na punkcie nauki i chęć przewyższenia badaczy Dzieci Świtu. Kylo zniknął, odciął się od świata i kontynuował budowę idealnego pojazdu. Gdy doszły go pogłoski o śmierci Lloyda i pojawieniu się Aris, wiedział, że nadszedł czas. Czas, by wrócić do Doliny i przyjąć należną mu rolę geniusza. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 50. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!