Crossout — Iron Beast
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Żelazna Bestia”; – Nowe podwozie: robotyczna noga „Kierowca” (2 szt.); – Nowy sprzęt: stabilizator rozrzutu „Żyroskop” (2 szt.); – Broń: „Gremlin” (3 szt.); – Kabina: „Lodówka”; – Sprzęt: Chłodnica „Foka RN”, silnik „Dun Horse”, amunicja „Zapas Amunicji”; – Portret: „Trevor Hass”; – Puszki z farbą: „Półblask” i „Żółty Połysk”; – Zestaw naklejek i dekoracji; – Zestaw części strukturalnych – 1500 monet w grze; – Maksymalna liczba części zwiększona do 60. Gdy Architekci dorwali się do bitewnych machin kroczących, Hass był pierwszym ich pilotem. Jego doświadczenie w obsłudze ciężkiej maszynerii okazało się nieocenione: jego machina krocząca poruszała się jak żywe stworzenie. Gdy kaganat rozpoczął natarcie na „Kołyskę Umysłu”, Eva wysłała tam Trevora, by objął stanowisko szefa ochrony laboratorium – mężczyzna szybko rozprawił się z zagrożeniem. Podczas bitew jest spokojny i zawsze zachowuje zimną krew, zupełnie jakby rozgrywał taktyczny mecz. Jego wrogowie rzadko dożywają do drugiej połowy. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 60. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!