Crossout — Chimera
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Chimera”; – Podwozie: Hover "Icarus IV" (4 parça); – Kabina: "Quantum"; – Broń: armata „Kat 88 mm” (2 szt.); – Sprzęt: silnik „Kolos”, moduł niewidzialności „Kameleon Mk2”, wzmacniacz odnawiania „KA-2 Koło zamachowe”, amunicja „Zapas amunicji”, generator „Agregator FG”, „Lewarek samochodowy” i moduły specjalne „Radio”; – Portret: „Burzyciel”; – Dekoracje: „OKO” (2 szt.); – Puszki z farbą: „Półblask”, „Dynamiczny pancerz” i „Żywy metal”; – Zestaw części strukturalnych; – 4200 monet w grze; – Limit części zwiększony do 55. Pierwsze spotkania z Burzycielami pokazały, że korzystają oni z pojazdów opancerzonych przejętych od ocalałych. Wielokrotnie pojazdy te były uszkodzone po walce lub miały bardzo dziwne kształty. Wszystko się zmieniło, gdy stery przejął Lloyd. W szeregach Burzycieli pojawiły się nowe pojazdy zdolne przeciwstawić się nawet Syndykatowi. Uzbrojeni w technologię szalonego naukowca Burzyciele stali się zagrożeniem dla całej Doliny. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 55. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!