Crazy Strike Bowling EX
Crazy Strike Bowling EX to kręgle dla całej rodziny, w której wcielisz się w postacie z anime i zagrasz na szalonych kręgielniach. Graj jako Aiden, Pan Jenkins czy inna urocza postać! Graj na przeciwko egipskich piramid lub w amazońskim lasie deszczowym! Istnieje kilka trybów gry, w tym tryb towarzyski czy walki. Każda postać posiada fajną umiejętność specjalną, której możesz użyć. Doświadcz radosnego świata Crazy Strike Bowling EX już dziś!