Crash Drive 3
Co powiesz na plac zabaw do wyczynów samochodowych? Doświadcz absurdalnej rozrywki w międzyplatformowej grze wieloosobowej z ogromną swobodą ruchu! Prowadź monster trucki, czołgi i inne świetne pojazdy na wielkim, otwartym świecie. Zdobywaj poziomy, rozgrywaj wydarzenia, zdobywaj gotówkę, odblokowuj nowe samochody i odkrywaj sekrety... Crash Drive powraca! WYDARZENIA RYWALIZACJI Zniszcz gigantyczną piłkę plażową, złap złodziei jako gliniarz lub ukradnij królewską koronę jako złodzieje – to tylko kilka przykładów z 10 fajnych wydarzeń, które ta gra ma do zaoferowania. Bierz udział w tych losowych wydarzeniach rywalizacji – pokonaj przeciwników, aby zdobyć najwięcej gotówki i móc kupić fajne samochody i dostosowania. SZALONE ROZWIJANIE SAMOCHODÓW Używając dopaleń nitro, zwiększasz pojemność nitro swojego samochodu. Jadąc z maksymalną prędkością, zwiększasz tę prędkość. Wszystko jasne? „Wymaksowanie” statystyk samochodu zwiększa twój poziom gracza, co pozwala ci kupować nowe samochody lub dostosowania. Zbierz ponad 50 pojazdów i dostosuj swój samochód dzięki osobliwym antenom, dopaleniom i unikatowym tablicom rejestracyjnym ze swoją nazwą gracza. Osiągnij maksymalny poziom gracza, aby móc wykonać prestiż i pokazać wszystkim, kto naprawdę rządzi w Crash Drive 3! Komu samochód ze szczerego złota? EKSPLORACJA OTWARTEGO ŚWIATA Na księżyc i z powrotem! Jeźdź swobodnie i odkrywaj we własnym tempie otwarty, zróżnicowany świat. Poleć rakietą na księżyc, przeprowadź szturm na królewski zamek w lesie, udaj się do saloonu na terenie kanionów Dzikiego Zachodu albo doświadcz driftów na lodzie pośród arktycznego śniegu. Masz już dość zimna? To co powiesz na relaksującą podróż promem na tropiki? Każdy obszar jest unikatowy i wypełniony sekretnymi obszarami, elementami kolekcji i specjalnymi ciekawostkami... Myślisz, że kiedyś poznasz już wszystko na tym świecie? TO ODKRYJ WYSTRZAŁOWĄ ZABAWĘ W BITWACH PANCERNYCH! Zestrzeliwuj lub miażdż przeciwników z podniebnych aren, aby zdobywać punkty i dominować w walce. Wygrywaj, aby zdobywać nowe czołgi – każdy z nich oferuje inny styl gry. Czeka cię wystrzałowa zabawa w trybie bitw pancernych. GRAJ ZE ZNAJOMYMI Z DOWOLNEJ PLATFORMY! Bez względu na to, na jakiej platformie grają twoi znajomi, możecie grać razem dzięki wsparciu wieloosobowej rozgrywki międzyplatformowej (cross-play). Jeśli chcesz spróbować wyczynów offline, możesz w dowolnej chwili przełączyć grę w tryb jednoosobowy!