Cozy Valley Life
Witamy w Cozy Valley Life, poruszającej grze symulacyjnej, w której możesz zbudować dom swoich marzeń, nawiązać trwałe przyjaźnie i stworzyć swój własny, spokojny raj. Zanurz się w tętniącym życiem, inspirowanym anime świecie pełnym uroczych wiosek, bujnej roślinności i nieograniczonych możliwości. Niezależnie od tego, czy chcesz uprawiać ziemię, łowić ryby, dekorować, tworzyć czy eksplorować, każdy dzień w Cozy Valley to nowa przygoda. - Najważniejsze cechy - - Buduj i dekoruj – Spersonalizuj swój dom i otoczenie setkami mebli i elementów dekoracyjnych, aby nadać mu niepowtarzalny charakter! - Rolnictwo i zbieranie paszy – Uprawiaj pyszne plony, opiekuj się uroczymi zwierzętami i zbieraj zasoby naturalne, aby tworzyć przydatne przedmioty. - Nawiązuj przyjaźnie – Zaprzyjaźnij się z ekscentrycznymi mieszkańcami wioski, buduj relacje, a nawet zakochaj się w uroczych postaciach niezależnych (NPC)! - Relaks i eksploracja – Idź na ryby, łap robaki, zbieraj rzadkie skarby i odkrywaj ukryte sekrety w dolinie. - Wyraź siebie – Spersonalizuj swoją postać mnóstwem strojów, fryzur i akcesoriów, które pasują do Twojego stylu. - Pory roku i festiwale – Doświadcz dynamicznych zmian pór roku, świętuj zabawne festiwale i dołącz do ekscytujących wydarzeń ze swoją społecznością! - Twój przytulny raj – Ucieknij od stresu i zrelaksuj się w spokojnym świecie, w którym sam ustalasz tempo i żyjesz po swojemu. Twoje wymarzone życie czeka – czy jesteś gotowy, aby rozpocząć swoją przygodę w Cozy Valley?