Cel Damage HD
Zostań najbardziej zwariowanym kierowcą i roznoś innych w drobny mak obłędnymi spluwami i zakręconymi pułapkami! Cel Damage HD to niezrównana gra dla wielu graczy – żeby zaszaleć z przyjaciółmi i rodziną wystarczy tylko wygodna kanapa. Jeśli chcesz nabrać wprawy, zagraj najpierw w trybie jednoosobowym. * Tryb jednoosobowy oraz dla 2-4 graczy na podzielonym ekranie * Ponad 30 animowanych broni, np. Młot Gigant, Owieczka TNT czy Shrink Ray * 10 postaci i pojazdów – każdy prowadzi się inaczej * 13 aren: od miasteczka na dzikim zachodzie do wnętrza księżycowego krateru * 3 tryby gry: wyścigi, deathmatch i zdobądź flagę * Ubaw po pachy (uważaj!) Cel Damage HD to nowa edycja klasycznej bitwy samochodowej Cel Damage: Overdrive przystosowana do gry w wysokiej rozdzielczości HD.