Cartel Tycoon
Cartel Tycoon to gra osadzona w alternatywnej wersji Ameryki Łacińskiej z lat 80. Tytuł opowiada o czasach, gdy kokaina wzięła szturmem najpierw Stany Zjednoczone, a w końcu i cały świat. Absurdalnie bogaci baronowie narkotykowi rządzą okazałymi imperiami, tworząc tysiące miejsc pracy, ale rosnąca fala przemocy zagraża kryminalnemu półświatkowi od środka. Zbuduj narkotykowe imperium, rozwijając produkcję i szlaki przerzutowe. Kontroluj zbuntowanych „poruczników”, władze państwowe i opinie publiczną. Twojemu biznesowi zagrażać będą konkurencyjne gangi, antynarkotykowa agencja DEA, a nawet samo CIA. Gdy twój „capo” zginie, namaść następcę i wznieś nowe imperium na zgliszczach poprzedniego. Główne cechy: Przeobraź skromną działalność rolniczą w ogromny system logistyczny obejmujący plantacje, laboratoria, lotniska i nie tylko. Rozkręć przedsiębiorstwo o epickiej skali, korzystając z dziesiątek ścieżek ulepszeń oraz nieskończonych strategicznych kombinacji. Kiedy twój „capo” zawiedzie, przekaż kontrolę jednemu ze swoich unikatowych poruczników i kontynuuj rozwój kartelu. Pierz ciężko zarobione pieniądze, by rozwijać swoje imperium, utrzymywać lojalność poruczników i przekupywać skorumpowanych polityków. Unikaj władz i walcz z konkurencyjnymi kartelami, podążając za zyskiem. Odkryj połączenie nieskrępowanej, sandboksowej rozgrywki i dynamicznego systemu fabularnego z dziesiątkami niepowtarzalnych postaci. Graj w trybie kampanii fabularnej zapewniającym dziesiątki godzin wciągającej zabawy. Staw czoła wymagającemu trybowi przetrwania. Spersonalizuj opcje w trybie sandboksowym i graj według własnych zasad!