Beat Me!
Beat Me! jest wieloosobową grą imprezową, w której walczymy zabawnymi postaciami fantasy na przedziwnych i zwariowanych mapach. Rzuć się w wir walki, ale nie zapominaj, że nie tylko przeciwnicy mogą cię zaskoczyć! Główne cechy: - W kupie raźniej! Grajcie wspólnie, aż 6 osób jednocześnie w jednej grze! - Rzuć wyzwanie swoim znajomym! Niech spróbują pokonać cię na wspólnej imprezie lub przez internet. - Poznaj unikalny system walki i mechaniki oparte na fizyce. - Wybieraj spośród wielu postaci fantasy o unikalnych umiejętnościach i stylach walki. - Baw się na ponad 100 wysoce interaktywnych i przezabawnych poziomach. - Wybieraj spośród wielu różnych trybów gry, między innymi deathmatch. - Uzywaj chatu i czatu głosowego w trybie online!