Among the Sleep - Enhanced Edition
Among the Sleep to psychologiczny horror, w którym gra się postacią dwuletniego dziecka. Możesz spojrzeć na świat oczyma dziecka z żywą, choć czasami przerażającą, wyobraźnią. Witaj w klimatycznym horrorze przepełnionym poczuciem bezsilności. Pewnego dnia budzisz się w ciemnym i pustym domu. Zaczynasz szukać mamy, ale nigdzie jej nie ma. Trafiasz jednak na pluszowego misia, który twierdzi, że coś tu nie gra. Musisz się dowiedzieć, co. To początek mrocznej przygody w świecie przerażonego dziecka.